reklama

Zakázané chutia najlepšie

Cez víkend som dostala chuť na niečom sa pobaviť, tak som vybrala v kine komédiu. A k dobrej komédii, ktorá nesľubovala tuctové najpopulárnejšie herecké obsadenie (s jednou výnimkou), som sa rozhodla, že si kúpim hranolky. Len také "čisté", bez kečupu či tatárskej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

S lístkami v ruke mi uvádzačka hovorí: „Ale s tými hranolkami tam ísť nemôžete!" . Odpovedala som otázkou: „A s pukancami áno? Aký je v tom rozdiel?" ...zahrala som nechápavú. Mne bolo v tej chvíli jasné, že hranolky predsa neboli kupované u nich. Ale jedlo ako jedlo. Ak sa môže v kine dokonca aj piť a nikto sa nebojí, že im zašpiní sedadlá, či ja si sadnem do mokrého, tak ..???

Nemám rada zákazy či príkazy, hoci sú situácie, kedy ich treba rešpektovať. Ale keďže som týmto zákazom neohrozovala ľudský život a MNE v tej chvíli prišiel ako nezmyselný, tak som si kúpila k hranolkám malé pukance. Odišla som mimo priestor kina, pukance som odsypala do papierovej obálky v kabelke, hranolky miesto pukancov, zľahka prisypala navrch pukancami a smelo, s úsmevom na tvári som sa pobrala opäť k uvádzačke. A prešla som :) Apropó... nebol tam žiaden písomný viditeľný zákaz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mala som neskutočný pocit, pocit malého dieťaťa, ktorému sa podarilo oklamať „súpera". Keby bolo vidno v tej tme kinosály moje oči, vyzerali by ako dve žiariace hviezdičky. Mnohí možno namietajú, že som nešla príkladom, že dokonca navádzam týmto článkom ku klamstvám. Verte mi, vôbec ma to netrápi. Kiežby sme všetci klamali len v takýchto nepodstatných veciach.

V tej chvíli mi bolo dokonca jedno, že komédia Týždeň bez záväzkov nebola práve tá NAJ, pre občasný fekálny humor, hoci pointa filmu bola skvelá. Niesla sa v duchu "Dajte manželovi voľnosť, aby zistil, že ju nepotrebuje" a tiež aj o tom, že túžime vždy po tom, čo je zakázané. Ako ďalšie plus tomuto filmu, by som dala kvôli výstižnému a vtipnému poukázaniu na malomeštiactvo a materializmus. Už sám Owen Wilson, s účesom akým ho nepoznáme stál za úsmev.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verte, v každom z nás ešte drieme to malé dieťa, ktoré občas túži zazrieť denné svetlo. Deti sú totiž od narodenia úprimné a hravé, bez snahy ubližovať. Život nie je len o zákazoch a slušnom správaní. Spoločnosť nám tvorí mantinely, formuje nás na svoj obraz a my občas len bezhlavo následujeme, nechávame sa ovládať. Zabúdame vnímať svoje pocity, ktoré sú naším najlepším senzorom, či je niečo správne alebo nesprávne. Keby ľudia konali bez vedomého poškodzovania iných osôb a žili v súlade so zákonmi prírody, mnohé /možno žiadne/ zákazy by sme nepotrebovali.

Mária Rovňanová

Mária Rovňanová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NEODSUDZUJEM.Pohľad každého z nás je absolútne racionálny v zmysle toho, ako vnímame realitu. Len to vnímanie reality sa môže človek od človeka dosť podstatne líšiť. Keď má niekto iný pohľad na svet, najprv sa snažím jeho pohľad pochopiť. Niekedy ho možno nedokážem akceptovať, ale aspoň ho nekritizujem, len sa snažím vysvetliť, že sú aj iné možnosti videnia veci – napríklad to moje..:) Zoznam autorových rubrík:  neškatulkujemRaz sa nájdemSúkromnéMoje kinderkápriblížim vám film

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu