Už ani tá Šaratica nie je to, čo bývala!

Autor: Mária Rovňanová | 8.5.2011 o 5:05 | Karma článku: 5,57 | Prečítané:  1873x

Áno, som trošku rozhorčená, lebo som verila, že táto kráľovná najhorkejších minerálnych vôd nestratí na svojej chuti a účinkoch ani po troch rokoch. A to som nemala ju ani v pláne kúpiť, ale keď už sa tak sama núkala v lekárni, tak som tej výzve neodolala. Mnohí sa usmievajú, že „haha potrebovala si prehnať??" Nuž viete, chcela som cez Večerníček v televízii stihnúť reklamu.

Nehovorte mi, že zatiaľ žiadna nie je, lebo tí čo nemáte malé deti ani neviete, že minule bol vlk a zajac :) A ja verím, že to neostane nepovšimnuté slovenskými televíziami, lebo „piplmeter" bol isto na roztrhnutie a niečo by sa s tým malo robiť!! A isto by ho aj roztrhlo, keby o tom vedeli dospeláci, čo kedysi oslavovali povinne VOSR. A verte, že raz tú reklamu cez večerníčky vysielať budú. Lebo už sa nikde nezmestí.

 

Poznáte túto reklamnú hádku o 100 € bankovku?:

„a toto je vaše"

Ale nie!!

„ale áno!!"

Ja keby som bola dieťa, tak by som chcela takú reklamu do rozprávky. Zakričala  by som na mamu: „mamiiii, a prečo tá teta nechce korunky? ..ona ich nepotrebuje pre svoje deti? ..oni sú bohatí?" Priznávam, nechcela by som byť vtedy v pozícii matky a vysvetlovať.

Ale aj pri tomto reklamnom spote by som chcela byť školopovinným dieťaťom:

„Čo dieťa nenaučíte, to mu našetríte."

No čo, keby mi mama povedala, že zober si kus papiera a pero, ideme písať diktát na vybrané slová, tak by som jej pošepkala: „mami, radšej mi našetri".

Ešteže ja mám dospelého syna, ktorý keď prišli peniaze za poistku, s úsmevom sa opýtal: „Mami, a ty si ma čo nenaučila?" :)))

Zaujímalo by ma, kto vymyslel tieto reklamy?! Nie je mojim štýlom nálepkovať ľudí, ale predsa len si neodpustím otázku: „spadol ten človek v puberte na hlavu a zabudol si nasadiť prilbu, alebo má IQ húpacieho koníka?"

Preto vás prosím, dávajte pozor na svoje deti, dávajte im prilby už aj na trojkolku a taktiež by som navrhovala do školského zákona dať povinnosť nosiť prilbu. A to  nielen pri preskoku cez kozu, ale aj pri kotúle letmo, lebo naozaj neviem, kam spejeme a čo z našich detí pri takýchto reklamách vyrastie. Ďakujem :)

 

PS: a tá šaratica je naozaj asi zriedená :)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Extrémizmus neprišiel s Kotlebom. Ani s ním neodíde

Ak chceme systém naozaj ochrániť, nečakajme, že to za nás vybaví Najvyšší súd.

ŽENA

Sex s robotom: Môžu napodobeniny nahradiť vzťah so živým partnerom?

Vývoj sexuálnych pomôcok prekračuje hranice.


Už ste čítali?