reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Rovňanová

Mária Rovňanová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NEODSUDZUJEM.Pohľad každého z nás je absolútne racionálny v zmysle toho, ako vnímame realitu. Len to vnímanie reality sa môže človek od človeka dosť podstatne líšiť. Keď má niekto iný pohľad na svet, najprv sa snažím jeho pohľad pochopiť. Niekedy ho možno nedokážem akceptovať, ale aspoň ho nekritizujem, len sa snažím vysvetliť, že sú aj iné možnosti videnia veci – napríklad to moje..:) Zoznam autorových rubrík:  neškatulkujemRaz sa nájdemSúkromnéMoje kinderkápriblížim vám film

reklama

priblížim vám film

Turista

Mária Rovňanová

Turista

Očakávania sú fakt nanič. A už toľko razy som si povedala: „Maja, nič neočakávaj, nebudeš sklamaná!!" ..ale to sa nedá, ak vám niekto sľubuje. A verte, že sľubovali. Čo? No predsa skvelý filmový zážitok z filmu Turista.

  • 15. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 4
Nepite nič, čo ste si sami nenamiešali!

Mária Rovňanová

Nepite nič, čo ste si sami nenamiešali!

Čo s načatým večerom? Teda neviem ako vy, ale ja mám ten pocit večera už od rána...hmla, vlhko a v byte šero. Kto chce, nech sa nechá mnou zlákať na jeden filmík. Sladkú romantiku si dnes nedáme /stačia predsa sladké rozmrazené miniveterníčky :))/ Mňa bavia skôr tie psychologické, či už drámy alebo thrillery, kde sa môžem "vŕtať" v charakteroch postáv a na tomto sa dá aj zasmiať...či vlastne občas uškrnúť. Nepozerávam vopred percentá na csfd.cz, ja si skôr vyberám podľa neodborných recenzií na filmklube, ale dnes som to výnimočne pre niektorých urobila. Čiže ak vám nestačí 72%, tak to ďalej ani nečítaje:)

  • 9. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 7
Skutočná sloboda je sloboda mysle

Mária Rovňanová

Skutočná sloboda je sloboda mysle

"Vzdelanie nás nerobí šťastnými, ako ani sloboda. Nestávame sa šťastnými iba preto, že sme slobodní - ak takými sme, alebo preto, že sme sa vzdelávali - ak sme tak urobili. Skutočná sloboda je sloboda mysle. Zaručuje a dáva nám sebadôveru, aby sme mohli kráčať chodníkom, ktorý je dláždený vzdelaným rozumom."

  • 6. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu