reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Rovňanová

Mária Rovňanová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NEODSUDZUJEM.Pohľad každého z nás je absolútne racionálny v zmysle toho, ako vnímame realitu. Len to vnímanie reality sa môže človek od človeka dosť podstatne líšiť. Keď má niekto iný pohľad na svet, najprv sa snažím jeho pohľad pochopiť. Niekedy ho možno nedokážem akceptovať, ale aspoň ho nekritizujem, len sa snažím vysvetliť, že sú aj iné možnosti videnia veci – napríklad to moje..:) Zoznam autorových rubrík:  neškatulkujemRaz sa nájdemSúkromnéMoje kinderkápriblížim vám film

reklama

Raz sa nájdem

Môj postreh z "babského fitka"

Mária Rovňanová

Môj postreh z "babského fitka"

Deti sú už odrastené, na rukách ich už nenosím, za ich bicyklom tiež nebehám, aby nespadli, korčuľovať sa tiež vedia, aktívny šport som už zavesila na klinec, takže je na čase niečo znovu začať robiť pre svoje telo, ak nechcem pneumatiku okolo pása a zadok na dve stoličky. A endorfínov nikdy nie je dosť :)

  • 7. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 521x
  • 38
Zakázané chutia najlepšie

Mária Rovňanová

Zakázané chutia najlepšie

Cez víkend som dostala chuť na niečom sa pobaviť, tak som vybrala v kine komédiu. A k dobrej komédii, ktorá nesľubovala tuctové najpopulárnejšie herecké obsadenie (s jednou výnimkou), som sa rozhodla, že si kúpim hranolky. Len také "čisté", bez kečupu či tatárskej.

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 133x
  • 8
A Ty, s kým bankuješ?

Mária Rovňanová

A Ty, s kým bankuješ?

Keď vidím tento reklamný spot, konkrétne ten v saune, tak im zakaždým so žehličkou v ruke, úsmevom na tvári  a „osýpkami" na pätách odpoviem: „s nikým!!" Najradšej by som im pri tom vyplazila jazyk, ale som už veľká a mama mi vždy hovorila, že to sa nepatrí. A čo ak by ma pri tom videli deti? Ale kto posúdi, čo sa patrí a čo nie?? A tak som sa včera vybrala aj ja... bankovať.

  • 6. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 618x
  • 15
Na chvíľu markízou...

Mária Rovňanová

Na chvíľu markízou...

Doktor Iľko sľuboval slnečný víkend a ja som dostala otázku: „išla by si so mnou  na výstavu nábytku ?" Pravda je taká, že neobľubujem tieto davové psychózy, kde sa splieta nad hlavami hrča neidentifikovateľnej energie a ľudia pobehujú a híkajú nad tým či oným. Ale počasie nám prialo a cesta sa zdala byť zaujímavá, lebo nešla diaľnicou.

  • 23. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 198x
  • 11
Objatie je vzácny dar

Mária Rovňanová

Objatie je vzácny dar

"Mami, môžem ťa objať?" Takto zaznela otázka asi pred rokom, od môjho mladšieho syna. A tak sme sa objali. "Mami, to je málo, nestačí! Vieš, že človek potrebuje aspoň štyri objatia denne?" Štyri? Prečo práve štyri? "Nooo, to je minimálna dávka aby sme prežili :)"

  • 18. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 261x
  • 73
reklama
Kde parkuje rozum?

Mária Rovňanová

Kde parkuje rozum?

Mám nové hobby tuším, len o tom ešte neviem. Ale poniektorí ľudia si myslia, že sa v tom vyžívam. Ráno mi to vrabce nestihli vyčivirikať kým som došla na parkovisko, ale zato ma stihla zo spánku nadránom akurát skoro prihlušiť lampa zo steny, čo vypadla aj s hmoždinkami.

  • 4. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 208x
  • 12
Zober ma...

Mária Rovňanová

Zober ma...

Nebudem isto sama ak poviem: "keď sa darí, tak sa darí", a to ako v pozitívnom slova zmysle, tak aj v tom ironickom. Občas to na mňa príde, keď starostí je viac ako radostí a vtedy mám chuť byť taká maličká, aby som sa vošla do dlane mužskej ruky.

  • 1. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 496x
  • 7
Keby nebolo...

Mária Rovňanová

Keby nebolo...

Keby nebolo keby...alebo žiadne stretnutie nie je náhodné. Takto nejako by sa dali popísať situácie vživote, ktoré zažívame s neznámymi ľuďmi. Ja na náhody neverím, verím, že každá "náhodná" udalosť je len dôsledkom nejakej inej udalosti-príčiny. Nie vždy tú príčinu vidíme hneď, skôr ten dôsledok.

  • 24. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 261x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu