Už ani tá Šaratica nie je to, čo bývala!

Autor: Mária Rovňanová | 8.5.2011 o 5:05 | Karma článku: 5,57 | Prečítané:  1838x

Áno, som trošku rozhorčená, lebo som verila, že táto kráľovná najhorkejších minerálnych vôd nestratí na svojej chuti a účinkoch ani po troch rokoch. A to som nemala ju ani v pláne kúpiť, ale keď už sa tak sama núkala v lekárni, tak som tej výzve neodolala. Mnohí sa usmievajú, že „haha potrebovala si prehnať??" Nuž viete, chcela som cez Večerníček v televízii stihnúť reklamu.

Nehovorte mi, že zatiaľ žiadna nie je, lebo tí čo nemáte malé deti ani neviete, že minule bol vlk a zajac :) A ja verím, že to neostane nepovšimnuté slovenskými televíziami, lebo „piplmeter" bol isto na roztrhnutie a niečo by sa s tým malo robiť!! A isto by ho aj roztrhlo, keby o tom vedeli dospeláci, čo kedysi oslavovali povinne VOSR. A verte, že raz tú reklamu cez večerníčky vysielať budú. Lebo už sa nikde nezmestí.

 

Poznáte túto reklamnú hádku o 100 € bankovku?:

„a toto je vaše"

Ale nie!!

„ale áno!!"

Ja keby som bola dieťa, tak by som chcela takú reklamu do rozprávky. Zakričala  by som na mamu: „mamiiii, a prečo tá teta nechce korunky? ..ona ich nepotrebuje pre svoje deti? ..oni sú bohatí?" Priznávam, nechcela by som byť vtedy v pozícii matky a vysvetlovať.

Ale aj pri tomto reklamnom spote by som chcela byť školopovinným dieťaťom:

„Čo dieťa nenaučíte, to mu našetríte."

No čo, keby mi mama povedala, že zober si kus papiera a pero, ideme písať diktát na vybrané slová, tak by som jej pošepkala: „mami, radšej mi našetri".

Ešteže ja mám dospelého syna, ktorý keď prišli peniaze za poistku, s úsmevom sa opýtal: „Mami, a ty si ma čo nenaučila?" :)))

Zaujímalo by ma, kto vymyslel tieto reklamy?! Nie je mojim štýlom nálepkovať ľudí, ale predsa len si neodpustím otázku: „spadol ten človek v puberte na hlavu a zabudol si nasadiť prilbu, alebo má IQ húpacieho koníka?"

Preto vás prosím, dávajte pozor na svoje deti, dávajte im prilby už aj na trojkolku a taktiež by som navrhovala do školského zákona dať povinnosť nosiť prilbu. A to  nielen pri preskoku cez kozu, ale aj pri kotúle letmo, lebo naozaj neviem, kam spejeme a čo z našich detí pri takýchto reklamách vyrastie. Ďakujem :)

 

PS: a tá šaratica je naozaj asi zriedená :)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Nové pravidlá zásadne ovplyvnia ľudí. Dlžníkov aj exekútorov

Sociálna poisťovňa môže siahnuť na účet dlžníka aj bez exekútora, bezvýsledne exekúcie sa musia zastaviť.

KOMENTÁRE

Fico radí socialistom ako byť populárnejší

Toto má byť lekcia z postkomunistickej Európy?


Už ste čítali?