reklama

Keď mama štrajkuje...

Asi to poznáte rovnako ako ja. Prídete domov z roboty a pozerajú na vás nevynesené smeti, neumytý riad a organizovaný neporiadok v detskej izbe /tak to nazvali moje deti/. A doma nikoho...teda okrem 6 škrečkov v akvárku. A ak by sa aj našiel iný živý tvor, tak rozhodne bude sedieť pri počítači na sociálnej sieti, so školským zošitom pred sebou a popri tom hrať - vraj - strategickú hru so slúchadkami na ušiach, kde pri každej nepodarenej akcii musí o tom vedieť celý panelák a ja. Hmm..aké sú tie dnešné deti šikovné, keď chcú??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

Tak som si povedala: „Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva!!" a vyhlásila som nezverejnený štrajk. Hlavne nenápadne a s úsmevom na tvári. Príde domov numero Uno:

„ahoj mami, ako bolo v robote?" ... otázka poteší len v tom prípade, ak ho zaujíma aj odpoveď

„dííík, nič výnimočné sa nedialo" - odpovedám už len štyrom stenám a škrečkom

„máme niečo jesť? - bol som v posilke a som hladný!!"

„niečo si isto nájdeš v chladničke!...alebo v hrnci na balkóne!" - kričím, neviem do ktorej miestnosti??

„mamiii, prosíííím, ja nestíham, ešte sa musím osprchovať a potom bežím na diskotéku, neurobila by si mi praženicu zo 6 vajec?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„prepáč, ale teraz čítam a ešte som nedopila čaj" ..zrejme jeho bystrému oku neušlo, že niečo sa deje lebo s úsmevom od ucha k uchu sa na mňa pozrel a začal robiť praženicu. V tom prichádza domov moje numero Due, trošku so zodpovednejším prístupom k poriadku:

„ahoj mami, ako bolo v robote?" ...dáva mi bozk na líce, ostáva a čaká na odpoveď..moja odpoveď sa nemení... a naďalej nič nevyčítam, ani policajta nerobím

„mami, prepáč, ja tie riady za chvíľku umyjem a Uno nech vynesie smeti!!" ...rozdeľuje činnosti

Mami si otvorila „noťas" so sociálnou sieťou, pustila si svoju muzičku a vníma situáciu. Numero najedené praženicou dopopuku zháňa, čo si obliecť na diskotéku. Neviem, či len ja mám vždy ten pocit, že deti si chcú obliecť práve to, čo nie je ožehlené?? Donesie tričko, mikinu, dokonca aj košeľu s krátkym rukávom, vytiahne žehliacu dosku, žehličku a hľadí na mňa....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„mami, vidím, že máš robotu??....haha"

„jojo...píšem si" ... môj úsmev na tvári ho odrádza od prosby požiadať, aby som mu niečo ožehlila, a tak sa len všetci na seba usmievame /občas aj bez irónie/, ja sa občas pozriem ako sa mu parí zo žehličky, on mi nenápadne obzrie fotky kalerábnikov a v kuchyni ako dobré znamenie, tečie voda....a vtom príde reklamný spot numera Uno:

„Chlapi, ak sa chcete naučiť variť, prať a žehliť, kúpte svojej mame notebook!"

Pochopené! Misia splnená, štrajk ukončený! :))

Keď numero Uno odchádzal, ešte som sa ho opýtala: "A ideš si hľadať aj frajerku na diskotéke?" :))

"Mami, až tam bude vysoká blondína, inteligentná, s veľkými prsiami a bude piť menej ako moji traja kamoši dohromady, tak ti ju predstavím a niekedy zoberiem za ženu!!" /dodávam, že vraj vidieť dnes dievča na diskotéke aby nebolo opité, je ako vidieť padať meteorit/

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver snáď len citát Chalíla Džibrána o deťoch: "Môžete im dať svoju lásku, ale nie svoje myšlienky, lebo ony majú svoje vlastné myšlienky. Môžete sa usilovať byť ako ony, ale nechcite ich urobiť podobnými sebe, lebo život sa nevracia ani nezostáva pri dnešku."

Mária Rovňanová

Mária Rovňanová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

NEODSUDZUJEM.Pohľad každého z nás je absolútne racionálny v zmysle toho, ako vnímame realitu. Len to vnímanie reality sa môže človek od človeka dosť podstatne líšiť. Keď má niekto iný pohľad na svet, najprv sa snažím jeho pohľad pochopiť. Niekedy ho možno nedokážem akceptovať, ale aspoň ho nekritizujem, len sa snažím vysvetliť, že sú aj iné možnosti videnia veci – napríklad to moje..:) Zoznam autorových rubrík:  neškatulkujemRaz sa nájdemSúkromnéMoje kinderkápriblížim vám film

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu